World of Tanks klan Pivo
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Seznam uživatelůSeznam uživatelů  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 Změna pravidel pro klanové války ve verzi 0.8.0

Goto down 
AutorZpráva
FiVlaskCZ

avatar

Poèet pøíspìvkù : 13
Join date : 12. 08. 12

PříspěvekPředmět: Změna pravidel pro klanové války ve verzi 0.8.0   Sat Sep 01, 2012 5:53 pm

Změny v pravidlech pro klanové války

Krátce po uvedení aktualizace 8.0 zavedeme řadu změn v pravidlech pro klanové války. Tyto změny by měly napomoci oživení klanových válek aučinit jboj zajímavějším.

1. Špionáž a kontrašpionáž
Mechanismus pro shromažďování informací o nepříteli bude změněn. V současnosti je špionáž jednorázovou operací, kterou je možné provádět za zlaťáky a má určitou šanci na úspěch.
Podle nových pravidel bude klan nejprve muset vycvičit “rezidenta” – speciální jednotku, která bude určena pro infiltraci nepřátelského území. Výcvik rezidenta zabere určitou sumu zlaťáků a čas. Po dokončení výcviku můžete rezidenta infiltrovat na nepřátelské území. Klan bude moci mít v jednu chvíli až 3 rezidents. Úspěch infiltrace není zaručený, pokud ale uspěje, klan začne dostávat informace o rozmístění nepřátelských jednotek a umístění velitelství od okamžiku úspěšné infiltrace až do odhalení (selhání) agenta.
Informace, získané agentem, se budou týkat celého území drženého klanem, dosud špionáž poskytovala informace pouze o jedné provincii.
Pro boj proti nepřátelským špionům bude moci klan vycvičit pracovníka kontrarozvědky – další speciální jednotku. Po dokončení výcviku je nutné tuto jednotku umístit do jedné z provincií. Po jeho použití se provincie bude nepříteli po 24 tahů ukazovat jako prázdná. Použití kontrarozvědky take snižuje pravděpodobnost úspěšné infiltrace území klanu špiony a zvýší pravděpodobnost selhání těch stávajících.

2. Rabování provincií
Tahle novinka přináší dvě možnosti výběru během zabírání provincie: Rabování nebo Okupace. Pokud zvolíte Okupaci, provincie vám vyprodukuje příjem v normálním režimu (jako doteď). Nicméně, pokud vyberete Rabování, budete mít příjem po určitou dobu během následujícího kola, po jehož skončení už nebude provincie produkoavt nic pro jejich majitele.
Tento nový příjmový systém učiní klanové války rozhodně dynamičtější. Menší klany, které nejsou schopny udržení teritorií dostatečně dlouho, budou mít nyní možnost napadnutí a útěku před silnějšími klany. Režim Rabování se zaktivuje pouze pokud je cíl spojen s velitelstvím klanu, funguje to stejně, jako během zabívání a okupace.

3. Hromadný útok
Nejedná se o žádnou inovaci, tohle pravidlo již platilo v době, kdy byly provincie atakovány více, než jedním klanem. Podle stávajících pravidel musí všichni útočníci spolupracovat v mini turnaji za účelem podmanění majitele provincie. Až bude nové pravidlo implementováno, všechny klany budou muset soupeřit proti sobě. První bitva bude probíhat mezi majitelem provincie a prvním klanem ve frontě. Další bude mezi vítězem předchozí bitvy a dalším klanem ve frontě. Všechny bitvy budou probíhat po jeden večer s půlhodinovým intervalem.

4. Časový rozdíl při zamrzání tanků
Pokud útočící klan vyhraje bitvu, potom čas zamrznutí jeho zničených vozidel bude výrazně snížen. Je to jakoby útočník použil zdroje provincie k rychlejší opravě. Tohle pravidlo je implementováno k podpoření klanů k aktivní bivě, místo vysedávání v již zabrané provnicii.

_________________
FiFlafák Question
Návrat nahoru Goto down
 
Změna pravidel pro klanové války ve verzi 0.8.0
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
WoT Pivní Vojsko :: World of Tanks :: Novinky-
Přejdi na: