World of Tanks klan Pivo
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Seznam uživatelůSeznam uživatelů  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 Update 0.8.0

Goto down 
AutorZpráva
Admin
Admin
avatar

Poèet pøíspìvkù : 69
Join date : 12. 08. 12

PříspěvekPředmět: Update 0.8.0   Mon Sep 24, 2012 9:11 pm

Vážení hráči,
přinášíme vám poznámky z nové herní aktualizace 8.0:

Nové ruské stíhače tanků
SU-100M1
SU-101 (Uralmash-1)
SU-122-54
Objekt 263


Nové premium tanky
Matilda Black Prince
Panther-M10*
Pz IV Schmalturm*
SU-122-44*
*k dispozici pouze supertesterům v průběhu testů


Nové medaile
Medaile de Langlad - dostane ten, kdo zničí 4 tanky v době, kdy zabírají jeho základnu
Bombardér - pro hráče, který zničí více jak jedno vozidlo jednou ranou
Oči vpřed - pro hráče, který nasvítí 5 a více cílů, které jsou následně poškozeny spojeneckými tanky. Pokud toto splní více hráčů, dostane medaily ten, kdo získá v bitvě víc XP.
Medaile Tamada Yoshio - pro hráče, který zničí 3 a více artilerií, které jsou alespoň o dva tiery výše postavené v lehkém tanku a přežije bitvu
Následující medaile byly rozděleny do 3 tříd:
Boelter
Oskin
Burda
Billote

Nápisy a osobní znaky
Hráči si budou moci na svůj tank přidat nápisy a obrázky z předdefinovaného alba

Různé
Vybavení "Vylepšené pérování" přidáno pro americké a francouzské tanky

Fyzika
Model fyziky pro tanky byl výrazně změněn. Tanky budou moci přejíždět okraje útesů, projet vodními toky, odstrkovat nepřátele i spojence atd.

Kamufláž
Až tři kamuflážní vzory (letní, zimní, pouštní) se budou moci pořídit pro každý tank. Vzor bude vybrán automaticky po výběru mapy. Pokud nemáte vhodný vzor pro danou mapu, tank nebude kamuflovaný. Kamufláž nyní přidává 5 procent ke kamufláži vozidla. Všechny kamufláže, namontované v době příchodu patche na vozidlo budou odstraněny a cena za ně refundována.

Herní režimy
Přidána možnost vyřadit Střet a útok z random her.

Rychlé povely
Přidány na cíli závislé povely na předdefinovanou klávesu

Různé
Přidána možnost rychlé výměny stran týmů při tréninkových bitvách
Počet stížností skrze systém ve hře zvýšen ze 3 na 5 za den

Strom
Strom je nyní horizontální a zahrnuje premiové tanky
Bitevní statistiky
Pobitevní statistika se už neotevírá ve hře, ale v garáži a je mnohem detailnější.

Rychlopříkazy
Přidáno kruhové menu příkazů pod klávesu "Z". Přepracovány indikátory na mapě.

Různé
Přidána možnost přenést se posmrtně do pohledu spojeneckého cíle ctrl-clickem na něj v menu
Přidána různá nastavení pro označení vozidel
Přepracován interface: tlačítka, okna atd.
Přidány nové tipy při načítání mapy
Přepracována vyskakovací okna v hangáru při podržení myši na dané informaci
Přidána možnost zmenšit či zvětšit symboly na minimapě při manipulaci s její velikostí

Audio
Vylepšené zvuky palby, rozdělené do 11 skupin dle kalibru a úsťové brzdy
Vylepšené zvuky podvozku rozdělené do 4 skupin dle vozidla, povrchu a rychlosti

Nové zvuky
Přidány zvuky při jízdě po písku, dřevě atd.
Přidány zvuky otáčení tanku, klouzání tanku, nárazů, vibrace vozidla na nerovném povrchu, zvuk padání z výšky a do vody.
Vylepšené zvuky penetrace, odrazu a kritického poškození pásů
úroveň pro všechny zvuky vybalancovaná

Grafika
Nový renderovací systém, označený jako "improved graphics" (vylepšená grafika) v nastaveních, je ho možné vypnout
Následující mapy byly přepracovány, včetně osvětlení
Himmelsdorf
Mines
Karelia
Lakeville
Sand River
Fjords
Mountain Pass
Arctic Region
Westfield
Přepracované osvětlení pro ostatní mapy.
Přidány nové pohyby vody a vlny, když do ní tanky vjedou.

Rebalanc vozidel

Změny francouzských vozidel:

* AMX-13 F3 AM:
Rozptyl za jízdy a při pohybu podvozku u AMX 13 F3AM byl zvýšen o 5%.
Rozptyl za jízdy a při pohybu podvozku u AMX 13 F3AM B byl zvýšen o 5%.
Zaměřovací čas pro Canon de 155mm de 33 calibers byl změněn z 6.9 sek. na 7.1 sek.

* AMX 50 Foch (155):
Maximální rychlost couvání byla změněna z 14 km/h na 13 km/h
Rychlost nabíjení pro 155 mm SA 58 AC byla změněna z 48 sek. na 50 sek.
Rozptyl pro 155 mm SA 58 AC byl změněn z 0.35 na 0.36

* AMX AC Mle. 1946:
Rychlost otáčení podvozku AMX AC Mle 1946 byla změněna z 26 na 24
Rychlost otáčení podvozku AMX AC Mle 1946 Bis byla změněna z 28 na 26
Hitpointy byly sníženy o 10 bodů.
Rychlost míření pro 100 mm SA 47 AC byla změněna z 2.3 sek. na 2.9 sek.
Náměr pro 100 mm SA 47 AC byl změněn z -18 stupňů na -15 stupňů
Náměr pro 100 mm SA 47 AC byl změněn z 6 stupňů na 10 stupňů
Rychlost nabíjení pro 100 mm SA 47 AC byla změněna z 9.3 sek. na 10 sek.
Rozptyl pro 100 mm SA 47 AC po výstřelu byl zvýšen o 25%.
Rozptyl pro 100 mm SA 47 AC při pohybu hlavně byl zvýšen o 20%.
Náměr pro 90 mm canon DCA 30 AC byl změněn z -18 stupňů na -15 stupňů
Náměr pro 90 mm canon DCA 30 AC byl změněn z 6 stupňů na 10 stupňů
Rozptyl pro 90 mm canon DCA 30 AC při pohybu hlavně byl zvýšen o 20%.
Náměr pro 90 mm DCA 45 AC byl změněn z -18 stupňů na -15 stupňů
Náměr pro 90 mm DCA 45 AC byl změněn z 6 stupňů na 10 stupňů
Čas nabíjení pro 90 mm DCA 45 AC byl změněn z 6.6 sek. na 6.9 sek.
Rozptyl pro 90 mm DCA 45 AC po výstřelu byl zvýšen o 15%.
Rozptyl pro 90 mm DCA 45 AC při pohybu hlavně byl zvýšen o 20%.

* AMX AC Mle. 1948:
Maximální rychlost couvání byla změněna z 14 km/h na 13 km/h
Rychlost míření pro 100 mm SA 47 AC byla změněna z 1.7 sek. na 2.3 sek.
Rychlost nabíjení pro 100 mm SA 47 AC byla změněna z 7.7 sek. na 8 sek.
Rozptyl pro 100 mm SA 47 AC po výstřelu byl zvýšen o 25%
Rozptyl pro 100 mm SA 47 AC při pohybu hlavně byl zvýšen o 15%.
Rychlost míření pro 120 mm SA 46 AC byla změněna z 2.3 sek. na 2.9 sek.
Čas nabíjení 120 mm SA 46 AC byl změněn z 10.2 sek. na 10.4 sek.
Rozptyl pro 120 mm SA 46 AC po výstřelu byl zvýšen o 25%.
Rozptyl pro 120 mm SA 46 AC při pohybu hlavně byl zvýšen o 20%.
Čas nabíjení pro 90 mm DCA 45 AC byl změněn z 6.1 sek. na 6.3 sek.
Rozptyl pro 90 mm DCA 45 AC po výstřelu byl zvýšen o 15%.
Rozptyl pro 90 mm DCA 45 AC při pohybu hlavně byl zvýšen o 40%.

* AMX 38:
Hitpointy byly sníženy o 10 bodů.
Dohled věže AMX38 byl změněn z 320 m. na 310 m.
Zaměřovací čas pro 25mm Canon Raccourci Mle. 1934 byl změněn z 1.5 sek. na 1.7 sek.
Rychlost míření pro 47mm SA34 byla změněna z 2 sek. na 2.3 sek.
Čas nabíjení pro 47mm SA34 byl změněn z 2.5 sek. na 3.2 sek.
Rozptyl pro 47mm SA34 při pohybu věže byl zvýšen o15%.
Rozptyl pro 47mm SA35 při pohybu věže byl zvýšen o 10%.
Rychlost otážení věže pro AMX38 byla změněna z 30 stupňů za sekundu na 28 stupňů za sekundu

* AMX 50 Foch:
Otáčení podvozku pro AMX 50 Foch byl změněn z 28 na 26
Otáčení podvozku pro AMX 50 Foch Mle.2 byl změněn z 30 na 28
Maximální rychlost couvání byla změněna z 14 km/h na 13 km/h
Rychlost míření pro 120 mm SA 46 AC byla změněna z 1.7 sek. na 2.3 sek.
Čas nabíjení pro 120 mm SA 46 AC byl změněn z 9 sek. na 9.3 sek.
Rozptyl pro 120 mm SA 46 AC po výstřelu byl zvýšen o 30%.
Rozptyl pro 120 mm SA 46 AC při pohybu hlavně byl zvýšen o 20%.

* B1:
Otáčení podvozku pro B1 bylo změněno z 24 na 26
Rozptyl za jízdy a při pohybu podvozku u B1 byl snížen o 8%.
Otáčení podvozku pro B1 Bis bylo změněno z 26 na 28
Rozptyl za jízdy a při pohybu podvozku u B1Bis byl snížen o 8%.
Rozptyl pro 47mm SA34 po výstřelu byl snížen o 12%.
Rozptyl pro 47mm SA34 při pohybu věže byl snížen o 20%.
Rozptyl pro 47mm SA35 po výstřelu byl snížen o 12%.
Rozptyl pro 47mm SA35 při pohybu věže byl snížen o 30%.
Rychlost otážení věže pro B1a byl změněna z 40 stupňů za sekundu na 46 stupňů za sekundu
Dohled věže B1b byl změněn z 320 m. na 330 m.
Rozptyl pro 47mm SA34 při pohybu věže byl snížen o 40%.
Rozptyl pro 47mm SA35 při pohybu věže byl snížen o 40%.
Rozptyl pro 47mm SA37 po výstřelu byl snížen o 12%.
Rozptyl pro 47mm SA37 při pohybu věže byl snížen o 40%.
HP byl zvýšen o 20 bodů.
Rychlost otážení věže pro B1b byla změněna z 36 stupňů za sekundu na 44 stupňů za sekundu

* Bat Chatillon 155:
Rozptyl za jízdy a při pohybu podvozku u Bat Chatillon 155 byl zvýšen o 5%.
Rozptyl za jízdy a při pohybu podvozku u Bat Chatillon 155 Bis byl zvýšen o 5%.
Cena za opravu byla zvýšena o 61,63%
Čas nabíjení pro Canon de 155 mm byl změněn z 65 sek. na 70 sek.
Rozptyl pro Canon de 155 mm při pohybu věže byl zvýšen o 8%.

* BDR G1B:
Přední pancíř věže FCMF4 byl změněn z 70 mm na 60 mm.

* D2:
HP byl snížen o 20 bodů.
Maximální rychlost couvání byla změněna z 14 km/h na 12 km/h
Čas nabíjení pro 47mm SA34 byl změněn z 2.3 sek. na 2.4 sek.
Čas nabíjení pro 47mm SA35 byl změněn z 2.3 sek. na 2.4 sek.
Čas nabíjení pro 47mm SA37 byl změněn z 2.5 sek. na 2.6 sek.
Rychlost otážení věže pro D2 Bis byla změněna z 32 stupňů za sekundu na 28 stupňů za sekundu

* AMX 50B:
Otáčení podvozku pro AMX 50B bylo změněno z 32 na 36
Rozptyl za jízdy a při pohybu podvozku u AMX 50B byl snížen o 10%.
HP byl zvýšen o 100 bodů.
Rychlost palby v bubnu pro 120mm SA 46 byla zvýšena o 9,09%
Náměr pro 120mm SA 46 byl změněn z 6 stupňů na 8 stupňů
Rozptyl pro 120mm SA 46 při pohybu věže byl snížen o 20%.
Rychlost otážení věže pro AMX 50B byla změněna z 32 stupňů za sekundu na 36 stupňů za sekundu

* Lorraine155 51:
Rozptyl za jízdy a při pohybu podvozku u Lorraine155 51 byl zvýšen o 8%.
Cena za opravu byla zvýšena o 47,19%
Čas nabíjení pro Canon de 155mm L GPF byl změněn z 5.1 sek. na 5.3 sek.
Čas nabíjení pro Canon de 155mm L GPF byl změněn z 23 sek. na 23.5 sek.

* Lorraine 40 t:
Rozptyl za jízdy a při pohybu podvozku u Mle. byl snížen o 9%.
Rozptyl za jízdy a při pohybu podvozku u Mle. B byl snížen o 8%.
HP byl zvýšen o 50 bodů.
Rozptyl pro 100mm SA 47 při pohybu věže byl snížen o 9%.
Rychlost míření pro 90mm F3 byla změněna z 3 sek. na 2.7 sek.
Čas nabíjení 90mm F3 byl změněn z 30 sek. na 27 sek.
Rozptyl pro 90mm F3 při pohybu věže byl snížen o 9%.

* RenaultFT AC:
Čas zaměření pro 25mm aunamatique mle. 1936 byl změněn z 1.5 sek. na 1.7 sek.
Rozptyl pro 25mm aunamatique mle. 1936 při pohybu hlavně byl zvýšen o 40%.
Rychlost míření pro 47mm SA-L Mle.37 byla změněna z 1.7 sek. na 2 sek.
Čas nabíjení pro 47mm SA-L Mle.37 byl změněn z 2.1 sek. na 2.3 sek.
Rozptyl pro 47mm SA-L Mle.37 po výstřelu byl zvýšen o 15%.
Rozptyl pro 47mm SA-L Mle.37 při pohybu hlavně byl zvýšen o 40%.
Rozptyl pro 47mm SA-L Mle.37 byl změněn z 0.35 m na 0.37 m

* Renault UE 57:
Čas nabíjení pro 47mm SA-L Mle.37 byl změněn z 2.1 sek. na 2.2 sek.
Rozptyl pro 47mm SA-L Mle.37 při pohybu hlavně byl zvýšen o 20%.
Čas nabíjení pro 57mm 6 pdr AT Dělo Mk IV byl změněn z 2.7 sek. na 2.8 sek.
Rozptyl pro 57mm 6 pdr AT Dělo Mk IV po výstřelu byl zvýšen o 30%.
Rozptyl pro 57mm 6 pdr AT Dělo Mk IV při pohybu hlavně byl zvýšen o 25%.

* S-35 CA:
Zaměřovací čas pro 17 pdr AT Dělo MK.II byl změněn z 1.7 sek. na 1.9 sek.
Čas nabíjení pro 17 pdr AT Dělo MK.II byl změněn z 4.5 sek. na 4.8 sek.
Čas nabíjení pro 90 mm canon DCA 30 AC byl změněn z 8.1 sek. na 8.4 sek.
Rozptyl pro 90 mm canon DCA 30 AC po výstřelu byl zvýšen o 12%.
Rozptyl pro 90 mm canon DCA 30 AC při pohybu hlavně byl zvýšen o 20%.
Čas nabíjení pro Canon de 105 mle1930 Schneider AC byl změněn z 11.1 sek. na 12 sek.
Změny německých vozidel:

* DĚLA:
Průraznost pro Pzgr 40 dělo 7,5 cm KwK 40 L/43 se změnila z 126 mm na 139mm
Průraznost pro Pzgr 39 dělo 7,5 cm KwK 40 L/43 se změnila z 98mm na 103mm
Průraznost pro Pzgr 40 dělo 7,5 cm KwK 40 L/48 se změnila z 143 mm na 158mm
Průraznost pro Pzgr 39 dělo 7,5 cm KwK 40 L/48 se změnila z 106 mm na 110mm
Průraznost pro Pzgr 40 dělo 7,5 cm StuK 40 L/43 se změnila z 126 mm na 139mm
Průraznost pro Pzgr 39 dělo 7,5 cm StuK 40 L/43 se změnila z 98 mm na 103mm
Průraznost pro Pzgr 40 dělo 7,5 cm PaK 39 L/48 se změnila z 143 mm na 158mm
Průraznost pro Pzgr 39 dělo 7,5 cm PaK 39 L/48 se změnila z 106 mm na 110mm
Průraznost pro Pzgr 39 L dělo 7,5 cm StuK 42 L/70 se změnila z 138 mm na 150 mm
Průraznost pro Pzgr 39 L dělo 7,5 cm KwK 42 L/70 se změnila z 138 mm na 150 mm

* E-100:
Otáčivost podvozku E-100-Ketten se změnila z 20 na 22
Mobilita podvozku E-100-Ketten na zpevněném a středním povrchu se zvýšila o 10%.
Odolnost se zvýšila o 100 HP.
Rozptyl pro dělo 12,8 cm KwK 44 L/55 při otáčení věže se snížil o 20%.
Rychlost otážení věže E-100-Turm Ausf. B se změnila z 18 stupňů za sekundu na 20 stupňů za sekundu

* GW Typ E:
Cena za opravu se zvýšila o 33,18%

* GW Tiger:
Cena za opravu se zvýšila o27,25%

*Marder II:
Otáčivost podvozku Marder-II-Ketten Ausf. A se změnila z 36 na 34
Otáčivost podvozku Marder-II-Ketten Ausf. B se změnila z 38 na 36
Doba zaměření pro dělo 5 cm PaK 39 L/60 se změnila z 1.7 sek. na 2 sek.
Doba nabíjení pro dělo 5 cm PaK 39 L/60 se změnila z 2.4 sek. na 2.5 sek.
Rozptyl pro dělo 5 cm PaK 39 L/60 po výstřelu se zvýšil o 15%.
Rozptyl pro dělo 5 cm PaK 39 L/60 při otáčení věže se zvýšil o 40%.
Doba zaměření pro dělo 7,5 cm PaK 40/2 se změnila z 2.3 sek. na 2.7 sek.
Doba nabíjení pro dělo 7,5 cm PaK 40/2 se změnila z 4.5 sek. na 4.8 sek.
Rozptyl pro dělo 7,5 cm PaK 40/2 při otáčení věže se zvýšil o 20%
Doba zaměření pro dělo 7,6 cm PaK 36 ® se změnila z 2.3 sek. na 2.9 sek.
Doba nabíjení pro dělo 7,6 cm PaK 36 ® se změnila z 4.8 sek. na 5 sek.
Rozptyl pro dělo 7,6 cm PaK 36 ® při otáčení věže se zvýšil o 20%

* Hetzer:
Přesnost pro dělo 7,5 cm PaK 39 L/48 se změnila z 0.4 m na 0.37 m
Přesnost pro dělo 7,5 cm StuK 40 L/43 se změnila z 0.41 m na 0.39 m

* JagdPanther II:
Cena za vynalezení Jagdtiger se změnila z 150300 na 175000

* JagdPz E-100:
Otáčivost podvozku JagdPz E-100-Ketten se změnila z 18 na 20
Manévrovatelnost podvozku JagdPz E-100-Ketten na zpevněném a středním povrchu se zvýšila o 10%
Doba zaměření pro dělo 17 cm PaK46 se změnila z 2.9 sek. na 2.7 sek.
Rozptyl pro dělo 17 cm PaK46 při otáčení děla se snížil o 18%.
Rychlost pohybu děla se změnila ze 20 stupňů za sekundu na 26 stupňů za sekundu

* JagdPz IV:
Přesnost pro dělo 7,5 cm PaK 39 L/48 se změnila z 0.4 m na 0.37 m

* PzKpfw III:
Přední pancíř věže PzKpfw-III-Turm Ausf. E se změnil z 50 mm na 30 mm
Tank má nyní 16 skupin pancíře v modelu

* PzKpfw III/IV:
Přesnost pro dělo 7,5 cm KwK 40 L/43 se změnila z 0.43 m na 0.41 m
Přesnost pro dělo 7,5 cm KwK 40 L/48 se změnila z 0.42 m na 0.39 m

* PzKpfw IV:
Věž Schmalturm byla změněna
Dělo 7,5 cm KwK 42 L/70 bylo odstraněno
Tank byl rebalancován

* PzKpfw V-IV:
Přesnost pro dělo 7,5 cm KwK 40 L/48 se změnila z 0.42 m na 0.39 m

* PzKpfw V-IV Alpha:
Přesnost pro dělo 7,5 cm KwK 40 L/48 se změnila z 0.42 м na 0.39 м

* StuG III:
Přesnost pro dělo 7,5 cm PaK 39 L/48 se změnila z 0.4 m na 0.37 m
Přesnost pro dělo 7,5 cm StuK 40 L/43 se změnila z 0.41 m na 0.39 m

* Sturmpanzer II:
Kapacita nábojů pro dělo 15 cm SIG 33 L/11 se změnila z 15 na 30

* T-25:
Kapacita nábojů pro dělo 7,5 cm A18 KwK se změnila z 50 na 60

* VK 2801:
Přesnost pro dělo 7,5 cm KwK 40 L/43 se změnila z 0.42 m na 0.41 m
Přesnost pro dělo 7,5 cm KwK 40 L/48 se změnila z 0.41 m na 0.39 m

*VK 3001 (H):
Přesnost pro dělo 7,5 cm KwK 40 L/43 se změnila z 0.43 m na 0.41 m
Přesnost pro dělo 7,5 cm KwK 40 L/48 se změnila z 0.42 m na 0.39 m
Cena za vynalezení tanku VK 3002 (DB) se změnila z 25000 na 45000
• VK 3001 (P):
Přesnost pro dělo 7,5 cm KwK 40 L/48 se změnila z 0.42 m na 0.39 m

* VK 3002 (DB):
Přesnost pro dělo 7,5 cm KwK 40 L/48 se změnila z 0.42 m na 0.39 m

* VK 3601 (H):
Přesnost pro dělo 7,5 cm KwK 40 L/48 se změnila z 0.42m na 0.39m

* Wespe:
Přesnost pro dělo 10,5 cm leFH 16 L/22 se změnila z 0.56 m na 0.54 m
Doba nabíjení pro dělo 10,5 cm leFH 18 L/28 se změnila z 13.5 sek. na 13.3 sek.

Změny amerických vozidel:

* M10 Wolverine:
Náměr pro dělo 105 mm AT SPH M4 L23 se změnil z -20 stupňů. na -30 stupňů.
Náměr pro dělo 76 mm AT Dělo M7 L/50 se změnil z -25 stupňů. na -30 stupňů.
Náměr pro dělo 76 mm AT Dělo M1A1 se změnil z -25 stupňů. na -30 stupňů.
Náměr pro dělo 76 mm AT Dělo M1A2 se změnil z -25 stupňů. na -20 stupňů.

* M2 Light Tank:
Nový motor - Continental R670-7

* M22:
Náměr pro dělo 37 mm Dělo M-6 se změnil z -25 stupňů. na -30 stupňů.
Náměr pro dělo 37 mm Dělo M-6 se změnil z 8 stupňů. na 10 stupňů.

* M24 Chaffee:
Náměr pro dělo 75mm dělo M6 se změnil z -19 stupňů. na -15 stupňů.
Pancéřování věže T37 se změnilo z 25 mm na 13 mm

* M3 Lee:
Náměr pro dělo 75 mm Dělo M2 se změnil z -15 stupňů. na -20 stupňů.
Náměr pro dělo 75 mm Dělo M2 se změnil z 10 stupňů. na 9 stupňů.
Náměr pro dělo 75 mm Dělo M3L/37 se změnil z -15 stupňů. na -20 stupňů.
Náměr pro dělo 75 mm Dělo M3L/37 se změnil z 10 stupňů. na 9 stupňů.

* M3 Stuart:
Náměr pro 20 mm Hispano-Suiza Birgikt Dělo se změnil z -25 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 20 mm Hispano-Suiza Birgikt Dělo se změnil z 7 stupňů na 10 stupňů
Náměr pro 37 mm Dělo M-5 se změnil z -25 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 37 mm Dělo M-5 se změnil z 7 stupňů na 10 stupňů
Náměr pro 37 mm Dělo M-6 se změnil z -25 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 37 mm Dělo M-6 se změnil z 7 stupňů na 10 stupňů

* M36:
Náměr pro 76 mm AT Dělo M1A2 se změnil z -25 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 90 mm AT Dělo M3 se změnil z -17 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 90 mm AT Dělo M3 se změnil z 6 stupňů na 10 stupňů

* M37:
Náměr pro 105 mm Howitzer M3 dělo se změnil z 5 stupňů na 10 stupňů
Čas nabíjení pro 05 mm Howitzer M3 dělo se změnil z 15.9 sek. na 15.5 sek
Přesnost pro 105 mm Howitzer M3 dělo se změnila z 0.56 m na 0.54 m
Náměr pro 105 mm Howitzer M4 dělo se změnil z 5 stupňů na 10 stupňů
Doba nabíjení pro 105 mm Howitzer M4 dělo se změnila z 13.4 sek. na 13 sek.

* M40/M43:
Cena za opravy se zvýšila o 40,75%

*M48A1:
Rozptyl děla způsobený pohybem a otáčením u podvozku T97E2 se zvýšil o 20%.
Doba zaměření 105mm Dělo M68 se změnila z 1.7 sek. na 2 sek.
Doba nabíjení 105mm Dělo M68 se změnila z 8 sek. na 8.8 sek.
Rozptyl 105mm děla M68 po výstřelu se zvýšil o 15%.
Rozptyl 105mm děla M68 po pohybu věže se zvýšil o 40%.
Doba zaměření 105 mm děla T5E1M2 se změnila z 1.7 sek. na 2 sek.
Doba nabíjení 105 mm děla T5E1M2 se změnila z 8 sek. na 8.8 sek.
Rozptyl pro 105 mm dělo T5E1M2 po výstřelu se zvýšil o 15%.
Rozptyl pro 105 mm dělo T5E1M2 on turret traverse by 40%.
Doba zaměření 90mm dělo M41 se změnila z 1.7 sek. na 2 sek.
Doba nabíjení pro 90mm dělo M41 se změnila z 6 sek. na 6.3 sek.
Rozptyl pro 90mm dělo M41 po výstřelu se zvýšil o 15%.
Rozptyl pro 90mm dělo M41 po otáčení věže se zvýšil o 30%.
Rychlost otážení věže of M87 se změnila z 42 stupňů/sek na 40 stupňů/sek

* M4A3E8 Sherman:
Náměr pro 105 mm SPH M4L23 dělo se změnil z -25 stupňů na -28 stupňů
Náměr pro 105 mm SPH M4L23 dělo se změnil z 12 stupňů na 10 stupňů
Náměr pro 75 mm Dělo M3L/37 se změnil z 12 stupňů na 10 stupňů
Náměr pro 76 mm Dělo M1A1 se změnil z 12 stupňů na 10 stupňů
Náměr pro 75 mm Dělo M3L/37 se změnil z 12 stupňů na 10 stupňů
Náměr pro 76 mm Dělo M1A1 se změnil z 12 stupňů na 10 stupňů

*M5 Stuart:
Náměr pro 20 mm Hispano-Suiza Birgikt dělo se změnil z 5 stupňů na 10 stupňů
Náměr pro 37 mm Dělo M-6 se změnil z -25 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 37 mm Dělo M-6 se změnil z 5 stupňů na 10 stupňů
Náměr pro 75 mm Howitzer M3 se změnil z 12 stupňů na 20 stupňů

* M6:
Tank má nyní 16 skupin pancíře

* M7:
VVSS T48 Otáčivost podvozku se změnila z 44 na 46
Odolnost se zvýšila o 20 bodů.
Dohled věže M24A1 změnil z 330 m. na 370 m.
Náměr pro 37 mm Dělo M-6 se změnil z -25 stupňů na -18 stupňů
Náměr pro 37 mm Dělo M-6 se změnil z 7 stupňů na 8 stupňů
Náměr pro QF 6 pounder Mk III dělo se změnil z -25 stupňů na -18 stupňů
Náměr pro QF 6 pounder Mk III dělo se změnil z 7 stupňů na 8 stupňů
Dohled pro věž M47 se změnil z 370 m. na 380 m.
Čas zaměření pro75 mm Dělo M2 se změnil z 1.8 sek. na 1.7 sek.
Náměr pro 75 mm Dělo M2 se změnil z -25 stupňů na -18 stupňů
Náměr pro 75 mm Dělo M2 se změnil ze 7 stupňů na 8 stupňů
Doba zaměření pro 75 mm Dělo M3L/37 se změnila z 2.1 sek. na 2 sek.
Náměr pro 75 mm Dělo M3L/37 se změnil z -25 stupňů na -18 stupňů
Náměr pro 75 mm Dělo M3L/37 se změnil z 7 stupňů na 8 stupňů
Doba zaměření pro QF 6 pounder Mk III dělo se změnila z 2.3 sek. na 2.1 sek.

* M7 Priest:
Přidán motor Ford GAA
Nejvyšší rychlost se změnila z 38.6 km/h na 39 km/h
Doba zaměření of 105 mm Howitzer M2A1 dělo se změnila z 5.1 sek. na 5 sek.
Doba nabíjení pro 105 mm Howitzer M3 dělo se změnila z 13.1 sek. na 12.7 sek.
Přesnost pro 105 mm Howitzer M3 dělo se změnila z 0.56 m na 0.54 m
Náměr děla M7D1 se změnil z -23 na -15 a z 23 na 30 stupňů

* MTLS-1G14:
Pancéř střechy věže MTLS D1 se změnil z 12.7 mm na 25.4 mm

* M26 Pershing:
Náměr pro 76 mm Dělo M1A1 se změnil z -22 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 76 mm Dělo M1A2 se změnil z -22 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 90 mm Dělo M3 se změnil z -22 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 90 mm Dělo T15E2M2 se změnil z -22 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 105 mm SPH M4L23 dělo se změnil z -22 stupňů na -20 stupňů

* Ram-II:
Náměr pro QF 6 Pounder Mk IIIA dělo se změnil z -12 na -20 stupňů
Náměr pro QF 6 Pounder Mk IIIA dělo se změnil z 6 stupňů na 7.5 stupňů

* T110E3:
Maximální rychlost podvozku T110E3 snížena z 26 km/h na 24 km/h
Maximální rychlost couvání se změnila z 10 km/h na 8 km/h
Doba zaměření of 155 mm AT Dělo T7E2 se změnila z 2.3 sek. na 2.5 sek.
Doba nabíjení pro 155 mm AT Dělo T7E2 dělo se změnila z 17.6 sek. na 18.3 sek.
Přesnost pro 155 mm AT Dělo T7E2 se změnila z 0.34 m na 0.36 m

* T110E4:
Maximální rychlost podvozku T110E4 se snížila z 28 km/h na 26 km/h
Maximální rychlost couvání se změnila z12 km/h na 10 km/h
Boční pancéř z 203 mm na 152 mm
Pancéř nižší boční části věže T110E4 se změnil z 254 mm na 203 mm
Pancéř T110E4 mantletu se změnil z 305 mm na 254 mm
Doba zaměření pro 155 mm AT Dělo T7E2 se změnila z 2.7 sek. na 2.9 sek.
Doba nabíjení pro 155 mm AT Dělo T7E2 se změnila z 20.2 sek. na 21 sek.
Přesnost pro 155 mm AT Dělo T7E2 se změnila z 0.36 m na 0.37 m

* T2 Medium Tank:
Rychlost otáčení T2E1 podvozku se změnila z 36 stupňů za sekundu na 38 stupňů za sekundu
Tier motoru Liberty se změnil z 3 na 2
Cena motoru Liberty se změnila z 9000 na 990
Dohled věže T2T1 změnil z 320 m. na 300 m.
Otáčivost věže T2T1 se změnila z 32 stupňů za sekundu na 34 stupňů za sekundu
Rozptyl 37mm Browning semiaunamatic děla při otáčení věže se snížil o 20%.
Rozptyl 37 mm Semiaunamatic děla M1 924 při otáčení věže se snížil o 20%.
Otáčivost věžeT2T2 se změnila z 35 stupňů/sеc na 36 stupňů za sekundu

* T25/2:
Náměr pro 90 mm AT Dělo M3 se změnil z -17 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 90 mm AT Dělo M3 se změnil z 6 stupňů na 10 stupňů

* T25 AT:
Nosnost podvozku T25T1 se změnila z 39200 kg. na 39205 kg.
Náměr pro 90 mm AT Dělo M3 se změnil z -17 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 90 mm AT Dělo M3 se změnil z 6 stupňů na 10 stupňů

* T26E4 SuperPershing:
Náměr pro 90mm Dělo T15E1 z -18 stupňů na -20 stupňů

* T29:
Náměr pro 105 mm Dělo T5E1 z -25 stupňů na -15 stupňů
Náměr pro 76 mm Dělo M1A2 z -25 stupňů na -15 stupňů
Náměr pro 90 mm Dělo M3 z -25 stupňů na -15 stupňů
Náměr pro 105 mm Dělo T5E1 z -25 stupňů na -15 stupňů

* T30:
Maximální rychlost couvání 12 km/h na 10 km/h
Doba nabíjení pro 155 mm AT Dělo T7 se zvýšila z 20.3 sek na 21 sek.

* T40:
Náměr pro 57 mm Dělo M1 L/50 z -17 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 76 mm AT Dělo M1918 z -15 stupňů na -20 stupňů
Náměr pro 76 mm AT Dělo M1A1 z -25 stupňů na -30 stupňů

* T57:
Náměr pro 76 mm Dělo M1918 se zvýšil z 4 stupňů na 5 stupňů
Otáčivost děla ve věži T51D1 se změnila z -20/20 stupňů na -15/15 stupňů

* T92:
Cena za opravy se zvýšila o 59,33%

Změny sovětských vozidel:

* А-20:
Otáčivost povozku A-20 mod. 1938 se zvýšila z 40 na 44
Otáčivost povozku A-20 mod. 1940 se zvýšila z 44 na 46
Hit pointy se zvýšily 10 hp.
Zvýšen dohled věže А-20 mod. 1938 z 240 m na 300 m
Snížen čas zaměření pro 37 mm ZiS-19 dělo z 2.3 sek na 1.9 sek
Snížen čas zaměření pro 45 mm 20K z 2.3 sek na 1.9 sek
Rychlost otážení věže of А-20 mod. 1938 se změnila z 40 stupňů za sekundu na 45 stupňů za sekundu
Doba nabíjení pro 37 mm Aunamatic SH-37 se změnila z 4.6 sek na 4.2 sek
Snížen čas zaměření pro 37 mm ZiS-19 z 2.3 sek na 1.9 sek
Snížen čas zaměření pro 45 mm 20K z 2.3 sek na 1.9 sek
Snížen čas zaměření pro 45 mm VT-42 z 2.3 sek na 1.9 sek
Rychlost otážení věže А-20 bis se změnila z 49 stupňů za sekundu na 50 stupňů za sekundu

* АТ-1:
Rozptyl děla při pohybu na podvozku АТ-1 snížen o 6%.
Rozptyl děla při pohybu na podvozku АТ-1 bis snížen o 6%.
Rozptyl děla 37 mm ZiS-19S snížen o 20% při pohybu dělem.
Rozptyl děla 45 mm 20KS snížen o 20% při pohybu dělem.

* BT-7:
Rychlost otáčení podvozku BT-5 se zvýšila z 44 na 48
Zvýšení HP o 10.
Zvýšen dohled věže BT-5 conical z 240 m na 260 m
Čas zaměření pro 37 mm ZiS-19 z 2.3 sek na 1.9 sek
Doba nabíjení pro 37 mm ZiS-19 dělo se změnila z 2.3 sek na 2.1 sek
Rozptyl děla 37 mm ZiS-19 po výstřelu snížen o 15%.
Rozptyl děla 37 mm ZiS-19 při pohybu věže snížen o 40%.
Čas zaměření pro 45 mm 20K z 2.3 sek na 1.9 sek
Rozptyl děla 45 mm 20K dělo po výstřelu snížen o 15%.
Rozptyl děla 45 mm 20K dělo při pohybu věže snížen o 25%.

* KV-13:
Rychlost otáčení podvozku KV-13 se změnila z 36 na 38
Rozptyl děla při pohybu trupu KV-13 snížen o 8%.
Rychlost otáčení podvozku KV-13M se změnila z 38 na 40
Rozptyl děla při pohybu na podvozkuKV-13M snížen o 8%.
Doba nabíjení pro 76 mm S-54 se změnila z 4.2 sek na 3.6 sek
Doba nabíjení pro 76 mm ZiS-5 se změnila z 4.2 sek na 3.6 sek
Doba nabíjení pro 85 mm D-5T se změnila z 5.2 sek na 5 sek
Čas zaměření pro 85 mm D-5T-85BM z 2.9 sek na 2.3 sek
Doba nabíjení pro 85 mm D-5T-85BM se změnila z 6.3 sek na 5.9 sek
Rychlost otážení věže of KV-13M se změnila z 46 stupňů za sekundu na 48 stupňů za sekundu

* M3 Stuart:
Rozptyl děla při pohybu podvozku Stuart E1 snížen o 6%.
+20 HP
Čas zaměření pro 37 mm M-5 z 2.06 sek na 1.9 sek.
Náměr pro 37 mm M-5 dělo se změnil z 7 stupňů na 10 stupňů
Doba nabíjení pro 37 mm M-5 na 2.5 sek

* Object 212:
Ceny za opravu se zvýšily o 44,12%

* Object 261:
Ceny za opravu se zvýšily o 41,90%

* IS-6:
Cena kamufláže se snížila o 11,11%
Rychlost otáčení podvozku IS-6 se změnila z 24 na 26
Průchodnost na zpevněném a polopevném povrchu se zvýšila o 5%.
+50 HP
Rozptyl děla 122mm D-30 při pohybu věže snížen o 15%.
IS-6 rychlost otážení věže se změnila z 22 stupňů za sekundu na 24 stupňů za sekundu

* SU-18:
Cena motoru MS-1 z 260 na 0
Čas zaměření pro 76 mm Howitzer mod. 1927 z 4.6 sek na 4.4 sek
Doba nabíjení pro 76 mm Howitzer mod. 1927 se změnila z 7 sek na 6.8 sek

* SU-5:
Poškození nábojem 53-BP520 152 mm Mortar NM mod. 1931 děla se změnila z 290 na 320
Poškození nábojem 53-ОF500 152 mm Mortar NM mod. 1931 děla se změnila z 330 na 360

* SU-76:
Rozptyl děla při pohybu podvozku SU-76 snížen o 6%.
Rozptyl děla při pohybu podvozku SU-76М snížen o 6%.
Doba nabíjení pro 57 mm ZIS-2 dělo se změnila z 3.3 sek na 3.2 sek
Doba nabíjení pro 57 mm ZiS-8S dělo se změnila z 2.7 sek na 2.6 sek
Rozptyl děla 57 mm ZiS-8S snížen o 20% při pohybu dělem.
Přesnost děla 57 mm ZiS-8S se změnila z 0.43 m na 0.41 m
Rozptyl děla 76 mm ZIS-3 snížen o 15% při pohybu dělem.

* T-50-2:
Rychlost otáčení podvozku Т-50-2 se změnila z 42 na 36
Rychlost otáčení podvozku Т-50-2M se změnila z 46 na 38

* Т-43:
Tloušťka věžnáho pancíře Т-43 mod. 1943 se změnila z 62 mm na 90 mm

* Т-44:
Cena za výzkum tanku Т-54 se změnila z 160100 na 142000

* Т-54:
Nové dělo 100 mm D-10T2S
Opravy bugů
Opraven bug, kdy se 2 vozidla v jednom okamžiku otočí, zatímco naráží do sebe
Opravena většina míst kde se vozidla zasekávají
Opraveno bugování kamery při průjezdu pod mostem
Opraveno tancování děla při změně ze snipermodu do běžného a naopak
Opraveny bugy ve zvucích ničených objektů
Návrat nahoru Goto down
http://wot-pivo.forumczech.com
 
Update 0.8.0
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
WoT Pivní Vojsko :: World of Tanks :: Novinky-
Přejdi na: